اخبار ورزشی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
اخبار ورزشی

 بازیکن جدید استقلال وارد تهران شد
کد خبر: 270398
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۷
   
 
بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) وارد تهران شد.
3 11 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

استقلالی‌ها از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند برای تقویت خط میانی خود به دنبال بازیکن برزیلی هستند و اعلام کرده بودند با آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی این بازیکن به ایران می‌آید.

 هافبک برزیلی مدنظر آبی‌پوشان 4 روز پس از آغاز سال نوی میلادی ساعت 5 صبح امروز (شنبه) وارد تهران شد و مستقیم از فرودگاه راهی هتل اوین محل اردوی استقلالی‌ها شد.

 قرار است این بازیکن فردا در تست پزشکی شرکت کند و پس از انجام تست‌های پزشکی مذاکرات نهایی را با باشگاه استقلال انجام دهد.

 

با بازیکن برزیلی استقلال آشنا شوید

کد خبر: 270547
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۲
  
 
هافبک برزیلی که مد نظر کادر فنی تیم فوتبال استقلال قرار گرفته متولد سال 1986 است.
2 1 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

در صورت تایید تست بازیکن برزیلی که به تهران آمده وی به عضویت باشگاه استقلال در می‌آید تا در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر و آسیایی بتواند این تیم را همراهی کند. بیوگرافی بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه استقلال به شرح زیر است:

 آنتونیو دمورا کاروالیا ملقب به تونی است. وی در پست هافبک نفوذی فوتبال بازی می‌کند. او متولد 1986 است و در تیم های بوتافوگو، سه آرا، کاشیاس، پونته‌پورتا سابقه بازی دارد. ‌آخرین تیمی که تونی در آن به میدان رفته، تیم abc در سری Bبرزیل است.

 

 گلایه تلویحی فتح الله زاده از پژمان منتظری

کد خبر: 270548
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۵
   
 
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص قرارداد مدافع جدا شده این تیم توضیحاتی برای بازیکنان ارائه کرد.
0 0 1 نظر
[-] اندازه متن [+]

علی فتح‌الله‌زاده شب گذشته در اردوی استقلال حضور پیدا کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در هتل اوین صحبت‌هایی را در جمع کادرفنی و بازیکنان آبی‌پوش مطرح کرد.

 فتح‌الله‌زاده ضمن تشکر از تلاش‌های بازیکنان استقلال به آنها گفت ما اگرچه شرایط سختی را در این فصل تجربه کردیم، اما با این وجود خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مدعی اول قهرمانی در لیگ‌برتر و جام‌حذفی هستیم.

 وی ادامه داد: من از تلاش‌ها، غیرت و جنگندگی شما در زمین تشکر می‌کنم و امیدوارم به همین روند بتوانیم تا پایان لیگ ادامه دهیم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از ارزش‌ها و توانایی‌های بازیکنان آبی‌پوش به خصوص مربی این تیم قلعه‌نویی، به آنها این نوید را داد که با این شرایط می‌توانند مجدداً به مقام قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند.

 وی در خصوص جدایی پژمان منتظری و شایعاتی که در خصوص مبلغ پرداختی باشگاه استقلال به وی در برخی از رسانه‌ها مطرح شده بود خطاب به بازیکنان استقلال گفت: به شایعات اخیر اصلاً توجه نکنید. اینکه برخی از رسانه‌ها عنوان کردند باشگاه استقلال 900 میلیون تومان به منتظری داده اصلا صحت ندارد.

 در ادامه فتح‌الله‌زاده مبلغ دریافتی منتظری را به بازیکنان استقلال توضیح داد و گفت:‌ منتظری در قراردادش هیچ شرطی را هم برای استقلال نگذاشته بود و اگر ما به جدایی او رضایت دادیم، از بعد اخلاقی و وجدانی بود چرا که در ابتدای فصل او گفته بود که نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود.

 مدیرعامل استقلال افزود: قلعه‌نویی در نیم‌فصل به ما یک مدافع ایرانی را پیشنهاد داده بود و اگر پژمان منتظری زودتر و در نیم‌فصل می‌گفت که از استقلال جدا می‌شود حتما یک بازیکن را به عنوان جایگزین او انتخاب می‌کردیم.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال با توجه به پتانسیل و توانایی که دارد بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

 

 استقلال در ایستگاه راه آهن پرسپولیس را گرفت

کد خبر: 270628
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۴
  
 
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل راه آهن صدرنشینی را از پرسپولیس گرفت.
0 0 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه تختی تهران و در حضور پنج‌هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) از ساعت 15 به مصاف راه آهن رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 محمد‌مهدی نظری در دقیقه 67 روی سانتر ارسالی هاشم‌بیک‌زاده، درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه آرام دروازه‌ راه آهن را باز کرد. این اولین گل نظری در این فصل است. او در 20 هفته گذشته نتوانسته بود گلی بزند.

 استقلال با این برد 41 امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیس گرفت و صدرنشین جدید لیگ شد. پرسپولیس اکنون با 40 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

 راه آهن برخلاف انتظار بازی را هجومی آغاز کرد ولی از برتری نسبی خود هیچ سودی نبرد و سپس از دقیقه 25 بازی آرام و پایاپای دنبال شد.

 در شروع نیمه دوم نیز راه آهن دوباره هجومی بازی را اغاز کرد اما استقلال خیلی زود بر بازی مسلط شد.

 استقلال در این دیدار حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی را به دلیل سه اخطاره بودن، مهرداد اولادی، مجید غلام‌نژاد، کبه، جمشیدیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت .

 مهدی سیدعلی داور مسابقه بود.

 راه آهن 18 امتیازی در رده سیزدهم باقی ماند.

 ترکیب تیم راه آهن:

 وحید طالب لو، رامین رضاییان، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، آرمان قاسمی، حامد زمانی، محمد علیزاده( از دقیقه 74 بهنام برزای)، دیوید ویکروم( از دقیقه 85 مهدی‌ مهدی‌پور)، بهادر عبدی، رضا خالدی‌فر و سیدامین منوچهری( از دقیقه 82 علی علیپور)

 سرمربی : منصور ابراهیم‌زاده

 ترکیب استقلال:

 سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، علیرضا نیک بخت واحدی،پژمان نوری، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری( از دقیقه 86 ایمان باصفا) و آرش برهانی( از دقیقه 59 هاشم بیک‌زاده)

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 14 دی 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: